fredag 23 juli 2010

nä jag är inte bitter.

på vissa sätt är det bättre idag. på andra sätt är det så mycket, mycket sämre. men lotta är här och försöker muntra upp mig, och alla är fina och skriver och ringer. satt och grät i telefon igen med arvid. han får mig att må bättre och han är fin som ringer.

annars är min bästa terapi att prata med honom (ni vet, honom. he who shall not be named.) berätta för honom exakt hur jag mår och vad han ställt till med. och skälla. jag tror jag ska bli mobbare i nästa liv. det funkar verkligen att lägga över sin egen ångest på andra. det är ju så bra för karman också.

1 kommentar:

  1. "he who shall not be named" = voldemort?

    ...skoja bara. min kväll var bra, sen dålig, sen kom en katt och la sig på mina converse och spann, så då blev allt lite bättre igen.

    ta hand om dig, hjärtat

    SvaraRadera