torsdag 1 juli 2010

hoppsan.

skrev ju ett inlägg om morden i södertälje. och det pingar visst hos dn så att alla som läser artikeln kan se min blogg om de har lust. 100 personer läste det inlägget på mindre än en timme. det är väl ungefär så många som läser totalt här en bra dag. och det är väl trevligt, och jag hoppas att mitt inlägg inte uppfattas som stötande på något sätt. jag har nämligen inte någon särskild uppfattning om att det är invandrare som ställer till det i samhället, jag tycker heller inte att man kan kallas för invandrare när man är född och uppvuxen i sverige, oavsett var föräldrarna kommer ifrån. jag skulle nog vilja säga att jag tycker att det är extremt obehagligt med främlingsfientlighet och rasism. därför tycker jag inte att det är okej med sådana kommentarer här, hur seriösa eller oseriösa de än är. och dem tar jag bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar