söndag 11 juli 2010

hollywood - stjärnor, sex och skandaler.































på sommaren läser jag alltid tokmycket böcker, och eftersom det blir rätt dyrt så handlar jag och min mamma dem på kupan eller andra små gulliga loppisar. besökte kupan i borgholm och köpte med mig 3 kvalitetsböcker. en harlequin och så två i serien topaz (obviously från 80-talet.) och herregud vilket snusk! värsta värsta jackie collins-stylen, jag sitter liksom och rodnar när jag läser. det där var den första. nu tänkte jag börja på den andra. den har också en härligt stylad kvinna på omslaget, den här gången med pudelfrisyr. asasnyggt.

(ska jag säga, med den eviga pudelfrillan.)
(och knappt något modesinne heller, för den delen.)
(min mormor säger att jag inte bryr mig om hur jag ser ut.)
(får verkligen inte texten att lägga sig rätt. dumma blogger.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar