lördag 3 juli 2010

ge mig lite gammal hederlig svenssonkyla tack.

det här är för varmt för mig. alldeles för varmt. jag är inte en av dem som gnäller när det är kallt, inte ens fast jag får ont i lederna. jag gillar att ha massor av kläder på mig och koftor och täcken och mys. och det här huset känns som en bastu slash mikrovågsugn. inte går det att öppna heller för då sticker nån katt eller så. igår och idag har vi varit i tess sommarstuga och där var det verkligen sweet relief. öppnade där det gick och hade det bara fint. såg om en av mina favvofilmer, st trinians. dreglade lite över colin firth, det vanliga.

nu jobbar vi här med att göra en uppsättning blandband till bilen och jag lagar lite mat. trots värmen är det ändå rätt fint, och imorgon får jag träffa min store luns igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar