lördag 10 juli 2010

hejsiluring.


























har ju inte visat mitt nya gips. det är som det andra, fast utan glitter, större och med en sko. sen packar jag väl inte riktigt så mycket lår som det ser ut på bilden, vet inte riktigt hur jag har lyckats. se till det andra benet för en mer rättvis bild. som tjej måste jag ju påpeka det här.

nu är jag själv i huset i vik, för jag somnade när alla andra skulle iväg och göra saker. eller själv och själv, martins mamma har hyrt ut en del av huset till en dam som säljer kläder. jag är sjukt nyfiken på vad hon säljer men det finns 3 problem. jag kan nog inte ta mig ner dit, jag är alldeles för blyg för att ta mig ner dit, jag är rädd att jag hittar något jag vill ha för jag är pank som en dank.

auf wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar