lördag 31 juli 2010

i want her to win the the queen title. once she's won the queen title, then she can concentrate on her work at school.

kollade på något helt sjukt program om barn i skönhetstävlingar. värst som alltid är ju föräldrarna.

på tal om päron så hänger jag väldigt mycket med mina just nu eftersom det är ganska isolerat här ute på landet. har ingen direkt lust att vara i södertälje heller så jag är här ute och gör lite vad jag vill och har det rätt mysigt. ikväll har vi haft lite kräftskiva och jag gjorde ett musikquiz.

nu sitter jag i soffan hos grannarna och kollar på deras enorma tv och virkar (när jag inte är på datorn då.) och tvn har en tendens att byta kanal av sig själv lite då och då. andra helt sjuka grejer händer i det här huset men så länge jag slipper vara själv här och så länge det inte är i mitt hus så överlever jag. det gör mig ändå inte lika rädd som barn i skönhetstävlingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar