fredag 2 juli 2010

golden eye.

jag är fortfarande i karlskrona. skulle ha hängt med tess och hennes syrra på stan men lederna protesterar något fruktansvärt just nu, så jag orkade helt enkelt inte. ikväll drar jag och tess till hennes landställe i ronneby. planen är att elda lite, äta grillchips, dricka cola och se skräckfilm. vårt vanliga med andra ord. eller förresten, det här blir första gången vi äter grillchips på våra myskvällar. vi har nämligen hittat några vi båda kan äta (vegetariska och som jag tål.) mycket intressant för alla kan jag förstå.

jag har en beundrare här i karlskrona, en katt som heter tea. samma katt jag lagt upp bild på förut när hon låg på min mage. det verkar vara hennes favoritställe, den är väl mjuk och skön. mindre mysigt när det är klockan sju på morgonen och hon börjar slicka mig i ansiktet när jag inte ger henne uppmärksamhet. sen gillar hon att förfölja min rullstol, på håll. sen jag började spela golden eye på nintendo 64 har jag ju velat vara spion så det är skönt med nån som spelar med i min fantasi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar