måndag 12 april 2010

tagga!

ligger och peppar mig själv inför morgondagen. då ska nämligen följande ske:
  • skriva klart en reflektionsuppgift.
  • vakna utan huvudvärk.
  • städa lite kanske.
  • fixa kexets påskägg/present. sjukt kul förresten, ska ta bild på den och lägga upp sen.
  • ge kexet hans påskägg/present.
  • grilla! we're going greek. och detta innebär att handla, dock slipper jag göra det ensam. jag gillar ju inte att handla ensam som bekant. lyckades dock med det i fredags!
  • kolla på film hos tidigare nämnda kex. något tips?
  • just ja, ta tag i tentan också. känns som att det är dags. ska ejsa den.
  • kanske lägga upp fler fula kort på mig själv på bloggen. har några riktigt bra i åtanke.
men nu ligger jag och äter kakor och kollar på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar