onsdag 14 april 2010

mm, det är vår.

skulle gå till ica, det var alldeles för varmt för stickad tröja, skinnpaj och sjal. men det gjorde inte så mycket, hade bra musik i öronen och lederna gjorde inte ens ont. och så kände jag mig snygg. ett barn cyklade förbi mig och jag tyckte att det var så härligt, barnen cyklar hem från skolan och fritids och fåglarna kvittrar. sen kom jag till ica och det var inget barn, det var en dvärg. sjukt snygg dvärg också. så gick jag ut och såg 2 urgulliga vovvar och sen gick jag hem och njöt av solen och hemma åkte mange rullskridskor i köket.

gick förbi smitthärden också för att se om han behöver nåt. han såg inte frisk ut stackarn, det gjorde han inte. tycker synd om honom men samtidigt såg ju jag snyggare ut bredvid. nä, men det kan ju inte vara kul att vara inlåst i en skolåda till lägenhet med förkylningen från hades och tråna efter vackra damer i paris. dock sa han något väldigt klokt idag i ett sms. "colan räddade mitt liv idag." jag gav honom en cola igår, och det är sant. cola räddar liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar