söndag 11 april 2010

några frågor.

  • när jag nu kollar på serier samtidigt som jag lagar mat (matlagningsbio), varför tar jag kort på mig själv?
  • och varför ser jag så obekväm ut när jag gör det?
  • varför ser jag ut som att jag är bredare än jag är lång?
  • varför köper jag så enorma tröjor?
  • varför går jag aldrig och klipper mig? jag har liksom mer hår än det får plats på huvudet.
  • varför har jag lockigt ljust hår när mina föräldrar har rakt mörkbrunt? de är så långa också och jag är ju dvärg.
  • är jag adopterad? eller snodd kanske?
  • varför lägger jag ut den här bilden på bloggen?
  • varför lägger jag ut så många fula bilder av mig själv?
  • varför blir jag aldrig bra på bild?
  • är det här en förnedringsblogg?

2 kommentarer:

  1. Äsch. Tyst. Du är ju alltid superdupersöt på bilder. Superduper.

    SvaraRadera
  2. jämfört med något annat kanske. något hemskt. men tack gullo.

    SvaraRadera