torsdag 15 april 2010

ekorrar ska vara på landet.


det här är kjell, han är min ekorre. vi tycker väldigt mycket om varandra jag och kjell, trots att han är än folkölsalkis. vissa grejer får man stå ut hos en vän och själsfrände tycker jag.

nu är det ju såhär dårå, att kjell för tillfället bor i mitt fönster här på parentesen. det är inte ett bra ställe för en ekorre. alla saker han får se liksom. dock inte höra så mycket, han saknar ett öra. han börjar i alla fall bli trött på allt festande som pågår här, han vill ut på landet helt enkelt! och vad skulle jag vara för vän om jag lät honom bo i misär? nu har ju jag vårdnaden om honom så jag måste bo där han bor, eller vice versa.

så, ja, vi flyttar ut på landet! jag tar en termins paus för vård av ekorre och så bosätter vi oss i en stuga på öland ett tag. martin ska också bo där. i vickleby.

(ja, och så var det ju det här med att jag ska operera foten och måste rehabiliteras och inte orkar med skolan för att jag är sjuk jämt och saknar martin och vill åka till teneriffa och vill bo på landet och vill ta det lugnt ett tag och kanske måste vara sjukskriven och allt det där. det.)


hemlis avslöjad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar