tisdag 6 april 2010

courage wolfing.

note to self: inte ha jobbiga diskussioner om viktiga saker när
  1. jag inte har sovit ordentligt på natten och inte lyckats sova middag.
  2. den jag pratar med är i samma situation.
  3. jag har över 38 graders feber.
  4. jag har så ont att jag vill slita av min egen (välj valfri kroppsdel) och slå honom med den.
  5. jag redan har tagit massa stora beslut den dagen.
  6. vi båda ätit dålig vitlökssås från lundafalafel och är skitsura på storjacob för att han hade rätt om den. ont. i. magen.
  7. jag och andra haft några extremt omtumlande och jobbiga veckor.
så grattis till mig själv för att ha checkat av alla dessa punkter under loppet av en timme. nu går jag in i ett känslomässigt vakuum och kommer ut igen på torsdag. kanske. kanske. under den här tiden ska jag kurera mig och peppa mig själv med courage wolf, djurvärldens motsvarighet till chuck norris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar