söndag 11 april 2010

en mycket bra talang.

phil och johan och fredrik på korren har varit på malmö nations vårbalslunch. nu är de hemma och fredrik och phil stod och bråkade om min uppmärksamhet och vem som klätt sig finast. man ska nämligen vara extremt färgglatt klädd och hela stan är fylld av påfåglar ser det ut som. fredrik har på sig rosa lycratights och helt plötsligt säger han "phil, jag ska visa dig vad linn gillar" och drar ner tightsen och även kalsongerna en bra bit. men här har jag nån grej som kickar in, jag vet liksom när det är naket på gång. så jag lyckades titta upp i taket och bort fort som sjutton. det här har jag även lyckats med en annan gång när kexets kusin blev jättepackad när vi bastade och ville visa upp sig lite. mycket bra talang i tell you. jag tycker om att leva i ovisshet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar