torsdag 15 april 2010

emotionell.

jag tror att det är för att jag inte får sova. det festas på parentesen hela nätterna och det borras och hålls på tidigt på morgonen och hela dagen. men jag är helt sjukt känslig just nu. idag fick jag tårar i ögonen när jag tänkte på hur glad jag är att jag har martin. när jag kom ut i köket idag och mina killar var där kom jag att tänka på att det bara är 47 dagar kvar här, och höll på att börja gråta. och nu smsade kexet om att han kanske inte får träffa sin tjej moa imorgon för att det varit vulkanutbrott och hon bor i paris och allt det där. hej och hå, en till grej att må dåligt över. tidigare i veckan grät jag över apor också. och jag känner mig verkligen inte snygg idag, det gör jag verkligen inte.

jag tänker att allt blir bättre imorgon, ska sova halva dagen och sen kommer martin hit. tänker spendera kvällen med att äta sushi och ligga på hans bröst och mysa. inte samtidigt då kanske, men det är planen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar