lördag 10 april 2010

piratviken.

idag kommer det inte bli många knop gjorda bloggwise. jag ska åka ut till landet, på österlen. vik närmare bestämt och det var ju där fritiof piraten hängde, mycket fascinerande man. och så visar det sig att jag visst har en date med martin där borta, han var på väg nu. skulle överraska mig men sånt funkar inte så bra. jag klurar ut för mycket. ingen bra flickvän här inte, behövs mer intrikata överraskningar för att jag ska stå där och tindra med ögonen. till exempel om det fanns en tiger en dag när jag kom in på mitt rum. visst, jag skulle ju bli rädd, men jag jag förutsätter att det är en snäll tiger och då lär jag ju bli hur glad som helst sen. men jag är ju för betuttad i den där mänskan ändå, trots att han inte är så bra på överraskningar.

en gång skulle han komma hem till mig en fredagkväll vid halv sju, men för att överraska lite åkte han tidigare för att kunna ligga naken i min säng när jag kom hem från skolan. det var ju bara det att jag inte gick hem, utan jag gick till jobbet, och från jobbet ringde jag honom och när jag frågade var han var så kunde han inte ljuga. så då skulle han komma och plocka upp mig på jobbet men när han kom till jobbet hade jag redan gått hem. väldigt virrigt blev det.

nu ska jag äta sallad eller konstig yoghurt till frulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar