söndag 25 april 2010

hello!


mamma vill också vara med i bloggen.

nu har mamsen och mormor åkt hem, kul och intensiv helg. igår lyckades jag till och med bränna näsan i solen, jag var väl den enda. hej rödlätt. skorna jag skulle köpa var inte reumatikervänliga men dock hittade jag ett par så mycket bättre som var gjorda för mig. de var ju alldeles för dyra för en student men med skramlande från alla nyrénkvinnorna så är jag nu en stolt ägare. annars lyckades jag nästan inte betala för någonting själv på hela helgen. har bara ätit massa räkmackor på andras nota. asnice.

det blev aldrig nån sushi (de hade inte rättigheter...) så nu är martin och handlar till lunch. sushi alltså, vilken grej.

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken ung mamma....hoppas att sushin smakade bra....o se nu till att plugga ordentligt....annars kommer uven...

    SvaraRadera
  2. Tack gullunge för en myshelg! Är det mormors ben som är med i bakgrunden också..puss o kram!

    SvaraRadera