söndag 21 mars 2010

wir möchten ein wienerschnitzel, bitte.

vi är i wien, och det är pretty damn fantastiskt allting. jag lyckas prata tyska när vi är ute och svirar och det känns hur bra som helst, trodde jag hade glömt allt. men nu kommer det tillbaka! martin är i alla fall mycket nöjd med destinationen och det är jag med. igår gjorde vi shoppingstråket och fikade och hade oss, och på kvällen åt vi på en kinarestaurang med gabbi och istvan för att sen gå till nån liten bar och dricka drinkar. mys mys mys all the way. nu ska vi ge oss ut igen! först blir det mq, museums quartier för frukost och sightseeing. sen ska vi äta schnitzel på nån pianobar.

auf wiedersehen!

2 kommentarer:

  1. låter supermysigt ju! :)

    är ganska avundsjuk!

    SvaraRadera
  2. ja, jag blir liksom lite avundsjuk på mig själv när jag tänker på det. kraschlandning att komma hem dock! och visst är det en fin historia? den ska vi allt berätta för våra taxar.

    SvaraRadera