tisdag 9 mars 2010

jag ser mig själv som töntig, men egentligen är jag nog töntigare.


jag kan gå in på the sartorialist och tänka "den vill jag vara", "den vill jag vara", "den vill jag vara" medan jag sitter där i mina mysbyxor och rufshåret som inte blivit borstat på en vecka eller fem. jag köper kläder som jag tycker är fina och som jag tänker att det kan bli nåt bra av men efter tre användningar känns de lika töntiga som allt annat. nog kan jag vara artsy, men det är nog för att jag aldrig riktigt tänker efter vad jag tar på mig och hur kan man inte vara avvikande då? men jag vill vara sådär genomtänkt snygg. veta precis vad som blir snyggt till vad och hur man ska "accessoera" som det så snyggt heter.

på bilden: martin och jakob åkte iväg med min jacka, så jag fick gå runt i belgien med 4 lager kläder. artsy is not an art form, it's an accident.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar