onsdag 24 mars 2010

tomorrow, tomorrow.

jag tänker inte ens gå in på hur det mås idag, jag tänker på imorgon istället. först ska jag på reflektionsmöte för att i alla fall ha varit med på det, reflektionen får komma lite senare. sen! ska jag ta tåget till mitt älskade öland och min älskade m. då blir det sushi och jag ska få handla sladdar. jag älskar sladdar och kablar. tänkte testa en ny, hdmi! mycket spännande. och ja just det, ikea kanske. jag älskar ikea också.

resten av kvällen ska väl spenderas kramandes. det är ju det vi är bäst på. nästa veckas projekt verkar bli hallongrottor. tänkte hänga med martin till verkstan och kan ha lovat hans klasskompis kakor. jaja, vad gör man inte för att vara populär?

ps. jag älskar att baka, och särskilt hallongrottor så det lär inte bli nån särskild plåga. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar