torsdag 18 mars 2010

blasch.

känns som att jag mest gnäller här. men idag är jag på ett jäklarns humör. den här infektionen som läkarna tyckte inte behövde behandlas har spridit sig till lungorna nu. awesome! så ingen sömn och ingen ro och ingen skola. tur att vi har förstående lärare iaf. inte hinner jag gå till doktorn heller för imorgon reser jag iväg. enda lösningen: bli frisk till imorgon.

men jag kan ligga ihopmyst här i min säng och tänka på var jag var för ett år sen. på när en gubbe raggade på lotta och jag blev sur för att han inte raggade på mig. och hur jag lyckades få den gulliga nattportieren att ge oss en rundtur i källaren. och såklart maten, och solen! och hur vi trodde att vi åkte båt på seine men istället fick slussa i saint martin 22 gånger och åka i en halvtimme i en kall tunnel. vi gjorde såklart det bästa av det och tog 100 bilder på snyggingar längs floden. good times!

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt nu när ni är bortresta o ha så kul. puss

    SvaraRadera
  2. oj vad jobbigt att vara så sjuk hela tiden

    SvaraRadera