lördag 27 mars 2010

underbart, underbart.

det är väl så jag kan beskriva saker och ting just nu. martin lät mig sova ut (två timmar extra!) och dukade fram te och frukost sen. snart ska vi åka och ikeashoppa, och jag ska mysa till huset lite.

fågeln kom ut ordentligt. det var en stare (sturnus vulgaris), staren sture. fast just nu misstänker jag att sture kanske är en tjej för han vill inte flyga härifrån, så han kanske har ägg i skorstenen.



herregud så tråkig man får vara. gullegull hit och dit. men det är nästan bara det mitt huvud är fyllt av. det och hidden cameras of course. ska köpa biljetten alldeles strax. jag, paula och the lovely cameras. och så kexet och daniel förstås, men mest jag och paula som kommer stå bölandes i varandras armar. i love paula. och hidden cameras.

annars har jag en del ganska roliga konsertminnen. kanske berättar något nån gång. ett involverar deportees och lars öberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar