onsdag 1 september 2010

flyttad.

nya rummet är inflyttat, gamla rummet urstädat, nycklarna lämnade. känns skönt att ha den ångesten över. var så himla duktig och tog en grej i taget, stressade inte utan satte saker där de skulle vara på en gång. en låda i taget. en påse i taget. sen var jag tvungen att ställa in det som ska på loppis och till förrådet här inne, plus 2 sopsäckar med skräp. så nu är det kaos här. ska försöka städa upp imorgon så gott det går, sen får jag hjälp nästa helg med att skeppa över till förrådet och förhoppningsvis får jag massa skit sålt på tradera. det är väl typ uppdateringen om mitt liv just nu.

i övrigt kommer min iphone imorgon. tänkte börja blogga från den. liksom snap snap ta kort och skriva nåt. det kommer bli kul! för mig i alla fall. ni andra får väl lida er igenom det. gabs tycker ju att det är kul i och för sig. men gabs är världens bästa också. det kan ju inte alla vara, för det har kungen sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar