lördag 4 september 2010

yes!






















idag vaknade jag upp och mådde lite bättre än jag gjort senaste månaderna. mitt rum börjar bli klart, jag har någonstans att bo, det börjar ordna sig med skolan, jag rensar ur mitt liv. och så ska jag gå ut ikväll! det har ju typ inte hänt sedan jesus hade sandaler i barnstorlek. på bilden är magnus, han gör mig också glad. snällaste norrmannen i världen tror jag. igår när jag tyckte att han skulle lukta på min arm för att jag för en gångs skull duschat och luktade gott så sa han att jag ändå inte luktar så gott som jag ser ut. alla förtjänar en magnus.

kul diskussion inatt förresten. jag sitter med 2 killar från korridoren och diskuterar tv-serier, och jag är den enda som inte är helt insatt i jersey shore. but i tell you, hade vi snackat real housewives hade jag ägt diskussionen. och nu fick jag helt plötsligt glädjefnatt när jag kom på att det kommit ett nytt avsnitt! hurra för lördag!

ps. i det här avsnittet av real housewives of dc så är det någon som åker ambulans! och marys dotter kanske blir investigated av fbi enlig fareq. men han är ett svin, så honom kan man inte lita på. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar