tisdag 7 september 2010

planer för framtiden.

jag har lyckats boka upp hela mitt liv. igen. och det känns asbra. här kommer en liten uppdatering:

  • plugga.
  • plugga.
  • plugga.
  • fylla år (nästa helg! usch!)
  • fira födelsedagen på nåt vänster nästa helg. kan inte bestämma mig för hur.
  • fira födelsedagen en gång till tillsammans med bästistess som också fyller år. vi ska klura ihop nåt stort!
  • syrran kommer och hälsar på, hurra!
  • bästislotta kommer och hälsar på, hurra!
  • bästisgabbi kommer och hälsar på, hurra!
  • tänkte försöka ta mig till wien nån helg, i november kanske?
  • vill åka på roadtrip till amsterdam, men hur mycket hinner man egentligen?
  • plugga.
  • vila.
  • brännbollsfesten och -turneringen här på parran.
  • åka till öland nån gång. kanske.
  • hänga på nationer, hade glömt bort hur kul det är. nästa gång är imorgon.
  • new york blir visst inte så aktuellt, anledningen kommer i nästa punkt.
  • åka till thailand! på julafton drar vi hela familjen i 2 veckor. hur nice som helst och värsta överraskningen. i love thailand. i en vecka ska jag och syrran bo ensamma på eget hotell på khao lak. kommer bli awesome.
det är vad jag kommer på nu. tänker i alla fall ha världens bästa höst tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar