söndag 26 september 2010

man kan bli så lycklig för så lite.

älskade cola. så sjukt välbehövlig. har liksom inte fått nån cola på hela helgen. igår till exempel drack jag vin. bara det! nu är jag på väg till öland lite hastigt och lustigt. behövde inte vara i skolan förrän på på onsdag och martin var så fin och kom ner igår så nu håller jag honom sällskap i bilen tillbaka. det var bra för då får jag dit vissa grejer jag behöver nästa helg också. ska dit då igen och sen åker vi upp till södertälje och ska gå på begravning. mindre kul kanske. men just nu är jag mest fokuserad på min fantastiska cola.

förresten var det sjukt kul fest på min korridor igår. vaknade med en fin liten souvenir i form av ett bitmärke på överarmen. för jag är visst så fin att man vill äta upp mig. norrmän vill det i alla fall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar