torsdag 9 september 2010

24.

om 8 dagar är det min födelsedag, om man räknar att det är efter midnatt nu. när jag fyllde 23 hade lotta kommit från skottland och sjöng för mig på morgonen med paket och var allmänt underbar. sen gick jag till skolan där hela klassen sjöng och jag var jättegenerad. jag och lotta gick och fikade sen och telefonen ringde hela dagen. på eftermiddagen kom arvid med present och vi gjorde smoothies vi tre, passade även på att ge honom hans fölsedagspresent 3 månader för sent (i år var det bara 2 månader...) och jag tror han gillade den, ett tangentbord. sen gick jag och lotta och köpte grekmat på ett ställe som absolut inte kunde göra grekmat och så köpte vi chips, cola och onyttigheter och kollade på hannah montana the movie. asbra födelsedag verkligen. i år känner jag mig inte förberedd, vill inte fylla år, vill inte bli äldre. och det har hänt så mycket på senaste tiden att jag inte kan smälta allt. så jag lade ut min födelsedag på entrepenad. är det någon som vill fira den så får de planera, ordna och fixa allt. jag tänker bara vara jag och inte tänka över huvud taget. kommer nog bli fint. till slut.





































jag och lotta den 17 september förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar