tisdag 14 september 2010

i've got sunshine.

















om man jämför med de flesta av mina dagar så har den här dagen varit rätt fantastisk. jag och tess har hängt och myst och gosat, jag har äntligen släpat mig och handlat så det i alla fall finns mat hemma, och så har jag lagt massa pärlplattor. just nu jobbar jag på ett väldigt stort och viktigt projekt. visar när det är klart, oh kom på att jag har en annan jag måste visa! imorgon, imorgon. ja och så fick jag ett mail som jag trodde var spam men som visade sig vara från ett företag som gör iphonefodral. jag hade visst varit med i en tävling på magdalena graafs blogg och vunnit ett fodral! helt awesome. sen ringde tobbe från nationen, kanske inte helt nykter, och var helt underbar och fick mig att brista ut i lovord och kärleksförklaringar. lite nationsskvaller på en tisdagkväll, det är precis vad man (jag) behöver ibland.

and to top it all off så har jag ju fyllt på min fina tablettask också. nu klarar jag mig i en hel vecka till. det här är min veckoranson, plus 3 sprutor och lite extrapiller ibland. awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar