torsdag 30 september 2010

just det.

jag plattade aldrig håret igår. det blev uppsatt istället. och jag tror inte att någon tog bild på mig. jag tog bara bild på mina läppar när jag hade målat dem och på den bilden ser jag ut som en transa. men vad sjutton, kan jag lägga upp kaninbilden kan jag väl lägga upp transabilden. varsågoda! och så vill jag ju påpeka dårå att det här är taget med en mobilkamera, och inte den bra mobilkameran utan den på insidan av skärmen, och bilden visar ju bara min haka. så jag såg faktiskt inte ut som en man, det gjorde jag inte. det finns vittnen!



















en annan kul grej. när jag vaknade imorse kom jag på att jag nog har gjort en pakt med några tjejer att vi ska pierca oss. får se om jag klarar att hålla det löftet. martin och mamma kommer disown me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar