fredag 24 september 2010

mitt lilla experiment.

sorry för utebliven bloggning, har mått som en dålig påse bananer idag. mest legat som ett kolli i min säng. sen kom tess och livade upp mig lite och nu tänkte jag uppdatera här en snabbis innan jag ska sova.

jo, experimentet. det har kommit en ny iphoneapp som spelar in ifall man pratar i sömnen, och jag blev så klart sjukt nyfiken på hur jag låter när jag sover. så första morgonen var jag aspepp så fort jag vaknade och var tvungen att lyssna direkt. ingenting. jag typ vände mig om högt i sängen nån gång och suckade nån gång. jag var jättebesviken. så imorse hade jag inga höga förväntningar direkt utan lyssnade på det där efter ett tag. och. herre. gud. varför har ingen berättat för mig hur jag beter mig när jag sover? pappa säger att jag mumlar i sömnen och ibland har jag gått i sömnen men det här var nåt helt annat. jag skrattade, hmmade, lät som en gris, som en katt. det lät som att jag hade väldigt trevligt. och trots att det är så pinsamt var jag ju tvungen att dela med mig till tobbe och tess. vet inte om de kommer kunna se mig på samma sätt längre. och båda har ändå sovit med mig upprepade gånger.

trots denna traumatiska upplevelse vill jag ju ändå spela in igen i natt. för nu är jag ännu mer nyfiken.

hälsningar pigcat.

1 kommentar:

  1. hahaha allt jag vet är att du kan duscha i sömnen men alla roliga ljud har jag dock missat...kanske går att ordna när du är här. "sorry boys ni får dela rum för jag ska lyssna på Linn!".

    SvaraRadera