torsdag 27 maj 2010

svårigheterna i livet.

jag har ju en tendens att vara en rätt överpräktig människa ibland. som det här med alkohol, kött, rökning, godis, ekologiskt och så vidare. men jag har en rätt ordentlig last, och det är cola. nu på senaste tiden har det blivit alldeles för mycket av det och då har jag tänkt att det är lite samma grej som med knark. att man hela tiden måste ha mer och inte får samma effekt. därför har jag nu ett uppehåll, för sen efter operationen behöver jag full colaeffekt. drack min sista cola i lördags, och så får jag inte mer förrän på onsdag. tufft blir det, men jag klarar det.

under samma kategori: jag åt kakor i sängen till frukost, och nu är det alldeles smuligt. asjobbigt. jag som inte ens gillar kakor, men de här är goda!



de är det.

2 kommentarer:

  1. jag instämmer, grymma kakor. Varje gång jag har köpt dom tänker jag att jag ska prova receptet som finns på paketet men det blir aldrig av...undrar om dom skulle bli lika goda? Älskar dom med nötter och choklad också haha såklart men inget för dig vet jag. Pusss!

    SvaraRadera
  2. "gört"
    skicka till mig sen gabbs

    SvaraRadera