fredag 21 maj 2010

nacho fiesta? que bueno!

strax ska jag dra upp min trötta kropp ur sängen och städa mitt rum. jag är nämligen hemma igen! det ser dock ut som hades här och snart ska jag och kexet ha nacho fiesta, bara att röja alltså. funderar på om glee är en bra serie att städa till. var så himla smart, städade badrummet först för det är ju hemskast. så vet jag att jag i alla fall inte har det kvar!

nähä hörrni, det blir nog nacho fiesta i mysbyxor. dessutom skulle nog kexet trilla av pinn om han såg mig i typ jeans hemma, that ain't the linn he knows. inte the linn någon knows egentligen. och mitt bästa just nu, tess har också blivit helt hooked på mysbyxor, vinst! hennes syster fluffsy säger att vi två har växt ihop och ser likadana ut och gör samma miner. förstår inte alls vad hon menar. vi är bara två separata individer i likadana kläder, samma hårfärg och likadana glasögon som ligger och stickar och dricker cola. inte mer än det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar