tisdag 11 maj 2010

konversation mellan mig och läkaren igår.

läkaren: då ska vi gå igenom din historia lite här.
jag: okej.
läkaren: röker du?
jag: NEJ!
läkaren: hur ofta dricker du?
jag: jag vet inte riktigt, en gång varannan månad kanske.
läkaren: va?
jag: ja, det stämmer nog.
läkaren, chockat: okej... det var rätt ovanligt för en student.
jag: ja, man måste ju prioritera.
läkaren: ja... det kanske du har rätt i. (fortsätter titta jättekonstigt på mig.)

en annan läkare kommer in och den första läkaren drar allting för honom.

den första läkaren: blabladiblablabla. hon röker inte, och har en väldigt moderat alkoholkonsumtion.

sån himla big deal liksom. alltid kul att överraska nån.


















såhär kan jag se ut när jag är full. det var sittning med tema bad taste, och jag var verkligen bad taste. kolla in solpudret liksom. och den härliga hudfärgade boleron med en fettfläck på bröstet. linn a. nyrén knows bad taste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar