lördag 8 maj 2010

det kommer bli bättre, det kommer det.

är i martins hus på öland, och han ska ha 26-årskalas. dagen har väl börjat sådär.

hittills idag har jag varit lite trött, för jag kunde inte sova inatt. och så har jag nästan visat mig helnaken för martins kusin. vet inte riktigt varför jag gick omkring näck men jag skulle väl klä på mig och helt plötsligt körde hans bil in på uppfarten. jag stod framför fönstret. så jag fick en jäkla fart och martin bröt ihop av skratt. men så var ju han påklädd också. nakenhet för mig är traumatiskt. sen skulle jag bjuda martin på min favvojuice till frukost, och det gick ju jättebra! för den hade typ jäst, asäckligt. men snart går det uppåt! ska städa fint och ta medicin och dricka cola, sen brukar allt kännas bra. 3 av mina favvogrejer liksom.

fast den favvigaste grejen är ändå gabbi, och hon kommer om en och en halv timme. jag håller ut tills dess.

1 kommentar:

  1. <3. Det blev dock lite längre än så. Tack för hämtning i Föra hahaha! Och för en jätte mysig eftermiddag/kväll. Håller med om att te i sängen med the mentalist var bästa delen, bara för att det var med dig. Längtar tills nästa träff, vart den är blir:). Pusss!

    SvaraRadera