tisdag 11 maj 2010

jag vet att jag tjatar.

















men helt serri, jag har de bästa vännerna i hela världen. idag låg det här i min brevlåda, hade visst tagit 2 månader att komma fram. eller nåt sånt, jag vet inte riktigt. kollar aldrig brevlådan. klistrisar, mitt bästa liksom! och med pussmunnar, mitt andra bästa! och ett jättefint brev från lotta. jag längtar till i höst när du är i sverige och kommer och bor hos mig varenda helg!

ibland blir jag bara så himla tacksam över allt jag har. som när jag blir sjuk, det är nästan då jag är som mest tacksam. för jag skulle aldrig be om allt stöd jag får, jag ber aldrig någon följa mig till sjukhuset eller så. de bara dyker upp, för att de är världens bästa människor. tacksamhet, bra grej. det nya svarta skulle jag vilja säga.

1 kommentar:

  1. Hahaha! Jag dör. Jag trodde verkligen att det där hade kommit bort! Skickade det för jag vet inte hur länge sen..!

    Kram sötis

    SvaraRadera