fredag 7 maj 2010

nämen lite mörkrädd bara.

jag har en tendens till att bli lite nervös ibland när det är mörkt och läskigt. och får lätt för mig grejer. inatt var jag helt säker på att det stod nån i mitt rum och stirrade på mig, och på öland måste martin ibland stå utanför när jag går på toa för jag tror det ska vara ett läskigt rådjur utanför fönstret. min syrra är precis likadan. i somras var vi på landet och hon sov på en madrass i mitt rum, och hade lånat min dator för att kolla på serier innan hon somnade. när jag vaknade mitt i natten för att kissa så såg jag att datorn fortfarande var på i hennes säng fast hon sov, så jag tänkte att jag skulle flytta på den. men först var jag tvungen att vakna till lite så jag satt och blinkade i sängen. precis då vaknade anna och såg mig och trodde att jag var ett spöke som stirrade på henne och började gallskrika. och det var ju skitläskigt att se henne vakna och bara börja skrika så jag blev också livrädd och började skrika. efter en stund lugnade vi ner oss men vi kissade hand i hand och sen sov vi i samma säng. konstigt nog vaknade ingen av det här.

det här är typ martins roligaste historia by the by.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar