tisdag 4 maj 2010

det här med att handla själv.


idag gjorde jag det nästan, handlade själv alltså. skulle gå till ica i min pyjamas men så gick jag förbi kexets hus och såg att han var hemma och tvingade honom följa med (jag kallade honom inte tjockis den här gången i alla fall.) (han tackade faktiskt för att jag tog ut och luftade honom.) vi utbytte valborgshistorier. hans var typ: först var vi i parken, sen var vi på parentesen, sen var vi i parken, sen var vi på parentesen, sen åt vi i trädgården, sen gick vi till ulrikedal, gick och lade oss vid tolv. min var typ: först spelade vi chatroulette hemma hos storjacob (martins kusin) och jag fick två små franska pojkar att strippa och dansa med varandra, sen pussade storjacob mig på magen, sen blev tess alldeles för full, sen var vi på fest, sen var vi på korridoren och jag drog med alla jag såg på dumheter, mer chatroulette (vi fick dricka när vi såg snoppar) och jag somnade vid halv fem. då berättade jag ändå inte allt. fest i 18 timmar. vem är roligast liksom?

(jag.)

fast han var faktiskt jättesnäll som följde med, det blev en riktig snigelpromenad eftersom jag har så svårt att gå.

bilden? den har ingenting med nånting att göra, tycker bara att det varit lite bildlöst i de senaste inläggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar