torsdag 6 maj 2010

så himla dålig på practical jokes.

jag misslyckas alltid med mina practical jokes. försöker inte särskilt ofta, men jag är verkligen bad! till exempel nu på valborg så snodde jag bästistess mobil och skickade sms till väl valda personer. skrev "kräks." till alla. arvid blev totalförvirrad och hade suttit och letat på hitta.se efter numret. när han smsade tillbaka hade jag fortfarande mobilen och skickade nåt lurigt tillbaka. för tess hade visst hans nummer men han inte hennes. hennes syrra skickade tillbaka nåt i stil med "är du väldigt berusad kära syster?" och så var det stackars oscar då som trodde att hon höll på och fyllespy och skickade typ "stackars" och hon svarade inte så då tyckte inte han att det var någon idé att komma och festa med oss.

jag är inte bra på sånt här alltså. väntar nog några år till nästa. om jag vågar kanske jag berättar om ett annat litet skämt som jag försökte utsätta min bror för, men det vet jag verkligen inte om jag vågar. det är liksom för hemskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar