onsdag 23 juni 2010

villa de pjodd.

imorgon flyttar vi in i pjoddadungen där vi ska fira midsommar. jag skulle kunna berätta varför det är megajobbigt, men jag tror jag låter bli. jag kan däremot berätta varför det ska bli så sjukt jäkla urakul. världens bästa människor ska samlas och bara umgås i dagarna 3 (eller 4, eller 5 beroende på hur länge man vill stanna) och jag vill inte fira midsommar på något annat sätt. jag misstänker att vi kommer gråta en del, men faktiskt kan man ju skratta så man gråter också. det har jag verkligen ingenting emot. sen får vi se hur många som kommer därifrån med brutna ben och inre blödningar efter att ha tävlat om vem som är bäst på att köra rullstol. jag har liksom redan räknat bort hela idén med att jag faktiskt kommer få sitta i den någonting. tur att jag har 19 pers som kan bära mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar