onsdag 16 juni 2010

hej jag är hemlös.

den här sommaren är jag hemlös. kommer få flytta omkring lite men ha min bas här på öland. rummet i lund är inte urflyttat men jag kommer inte in där just nu. allt det här får mig att längta så otroligt mycket efter huset vi får i augusti. jag vill inreda och packa upp och fylla frysen med bakat och lagat och bjuda hem folk. i juli ska jag hänga en del på landet (när jag får gå på foten igen) och då blir det massa loppisar. vårt hus är liksom inte riktigt ett ikea-hus. det kommer såklart bli en del förvaring och så därifrån, men jag vill ha lantkänsla. det är mer jag också.

















det här gillar jag lite, för att det är blandat gammalt och nytt. sen kommer jag nog inte ha jättemycket rosa och lullull men det är mer känslan jag försöker förmedla.


















det här är jättelikt vårt sovrum. snedtak, gammal dörr, fina golv och ett mysigt skrivbord där jag tänker ha min symaskin som jag har fått! den här bloggen kommer verkligen bli helt överöst med inredningsbilder i höst. det lär gabbi gilla.

jag ska försöka blogga lite mer framöver, men det är knaggligt internet och när martin är hemma vill jag vara med honom hela tiden. pussar!

1 kommentar:

  1. yes I will like:) väldigt mycket. men jag gillar bloggen hur den än är. Viktigaste är jag kan läsa lite om dig, pussss!

    SvaraRadera