fredag 4 juni 2010

när man ligger på sjukhus får man presenter.

















i feel loved, minst sagt. farmor skickade kakor med hem från södertälje, tess kom med den finaste klockan i världen. martin gör precis vad som helst hela tiden vilket får mitt hjärta att nästan sprängas. simon kom med blommor från honom och hilde, och 2 böcker. han kunde inte bestämma sig för vilken, så det blev båda. en håkan nesser och en erlend loe. paula kom med pussar och kramar från hela korridoren, det var jättefint. sen kom arvid hit med ett rör chips och eftersom martin åkte iväg med mitt visakort och tess kort inte funkade skaffade han internet åt mig. gullearvid. jag kände mig så himla ful igår att jag inte ens visste om jag ville ha besök, men när arvid smsade och frågade var det svårt att säga nej, särskilt när det fanns möjligheter till pringles.

varenda litet sms och kommentar räknas, jag blir så himla glad! pussar på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar