fredag 18 juni 2010

saker som gör mig glad just nu.

somnade inte förrän klockan åtta imorse för att jag mådde så skräp, och sov till två. ganska misslyckat. men då väljer jag att tänka på saker som gör mig glad istället.


  • att jag fått in recept på massor av mina bästa smärtstillande. (yes!)
  • att martin klappar på mig i sömnen, det gör mig pretty darn happy. han älskar mig i sömnen liksom.
  • att jag ser om firefly, älska älska älska!
  • att vi har ett sprillers avsnitt av true blood att kolla på.
  • att jag har fastnat i sims 3 igen. den här gången döper jag alla i familjen efter karaktärerna i bones. jag skulle kunna skriva en lång redogörelse för min familjehistoria, men jag besparar er det.
  • att rådjuren och hararna finns precis utanför fönstret hela tiden. häromkvällen fick vi se två stycken springa omkring och leka och stångas. sen fick vi se ett rådjur stå i nån slags yogapose och slicka sig själv i baken också. mycket intressant!
  • att jag äntligen köpt hårspray efter att ha varit utan i flera veckor. nu kan jag finally få min fix varje dag. är lite smått beroende. men så har jag ju sveriges mesta hår också.
  • att vi åkte till kalmar och åt sushi igår och när jag gav martin min sista bit sa han att jag är det bästa som har hänt honom.
  • och city gross, city gross gör mig glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar