lördag 19 juni 2010

idag.


















vaknade lycklig, sov äntligen ordentligt, i martins famn. klippte martin, blev jättesnyggt. han vill raka av det. han är ett apmongo. fast ett gulligt apmongo. följde med martins kusin jacob och blev bjudna på lunch av hans föräldrar. stannade kvar och kollade på bröllopet. grät som en lipsill. skrattade så jag grät när jacobs pappa zappade sin fru med den elektriska flugsmällan. jag hade precis berättat för honom att elaka människor lever längre. blev bjudna på middag. åkte hem hit och dukade upp världens megafika framför batman (den med adam west) med jacob och hans tjej sofia. sofia somnade i soffan, men först hjälpte jag henne installera sims 3 på datorn. nu gillar hon mig. jacob väckte henne och hon gick hem. nu ligger jag i sängen och har ett glas cola. sjukt bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar