onsdag 16 juni 2010

sommarlov, så jätteskönt med sommarlov ska bli.

då är man ledig hela långa dan.

nu har martin sommarlov, så då känns det äntligen som att jag har det. det firar vi med att ha mys i soffan med våra spel. den här gången jag på sims 3 och han på final fantasy xii. och så festade vi till det och packade ihop rullstolen och drog till minigolfen. där lyckades jag spela en halv bana innan jag gav upp och lyckades byta våra klubbor mot en jättestor glass (med strössel!), och så kollade vi på kameler istället. hela tiden var jag iklädd pyjamas. jag har bara gett upp det här med att försöka vara snygg i gips.

det här är nog min bästa kväll på mycket länge. martins med för den delen. vi bara ligger i soffan och är glada. livet börjar bli fint igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar