lördag 20 november 2010

mitt 501:a inlägg - en liten statusuppdatering.

  • jag håller på och bakar lussebullar och är allmänt julig. jag och alex har glögg, julmust, pepparkakor med ädelost, clementiner och ska se julfilm. det är awesome
  • min dator håller på och lägger ner totalt nu. så fort jag får pengar på kontot blir det att gå och köpa en ny. en mac den här gången, aldrig mer något annat. och jag gillar inte ens mac så himla mycket. jag gillar bara inte när saker går sönder. jag tar hand om mina grejer.
  • jag sov 4 timmar inatt, knappt. och det var inte ens inatt, det var på morgonen. fredrik på korridoren hade tokefterfest och jag har hatat hela världen mest hela dagen. arvid fick sig ett väldigt svidande svar på ett sms han skickade. något om att jag inte är hans smutsiga älskarinna. fast nu kanske jag tog det ur sammanhanget.
  • nu ska jag fortsätta dricka min juldrink som oscar har lärt mig. glögg, vodka och julmust. ganska mumsigt faktiskt.

1 kommentar: