fredag 19 november 2010

kompisar alltså, vilken grej.

jag har en kompis som heter irina. hon och jag har nästan exakt samma smak i kläder, och lånar av varandra åt höger och vänster. så jag löste jackproblemet på så sätt att jag messade henne om var hon köpt sin. och det var på hm! och den var billig! toppentoppen.

och min bästisbästis tess och jag. vi har haft den perfekta kvällen. vi har shoppat på nätet, plus kollat på saker vi vill ha och inte har råd med. sen har vi stalkat alla våra gamla pojkvänner och ragg och deras nya flammor. så sjukt tjejigt och inte riktigt min stil egentligen. som jag har märkt det brukar det snarare vara jag som blir utsatt för det. men ibland kan det vara kul! särskilt när jag och tess sitter och säger "åh, du är mycket snyggare än hon. verkligen." jag har ju några ex i bakfickan, host host, och tess med så det tar en stund att gå igenom dem.

så, jag vaknade på sämsta humöret möjligt. och jag somnar på fantastiskt humör. med en ny supersupersnygg bikini att ha på mig i thailand snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar