lördag 27 november 2010

hej jag går på alla säljtricks som finns.

har väl kanske inte haft bästa dagen på alla sätt, men efter att ha skakat av mig jobbiga tankar och tvingat i mig en räkmacka gick jag och martin (hurra! martin är här!) på shoppingstråt. jag ville visa glasögonen jag beställt och kolla om det eventuellt kanske fanns ett andra par till mig, eftersom jag bara hittade ett par förra gången och andra paret kostar 500 pix. så kollade igenom hela butiken men hittade inte helt rätt. så hade de ett träd med massa glasögon hängandes och där! där hängde de. the glasögon. martin tyckte att de inte riktigt passade mina färger eftersom de var lite rödgula och jag är lite rödgul så jag frågade expediten om de fanns i annan färg. det gjorde de inte men så sa hon att hon nog aldrig sett någon passa så bra i de glasögonen som jag. att jag hade helt perfekta färger för dem. så jag blev skithappy och beställde dem direkt. tyvärr var de nästan slut i lagret så det var inte full garanti på att de skulle finnas kvar men jag hoppas så himla mycket! skitskitsnygga verkligen.

och jag fick martin att handla också. byxor och jordens snyggaste skjorta. den har liksom muddar som en tröja fast det är en skjorta. mycket nöjd är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar