torsdag 25 november 2010

marshmallows?

jag hade inte en kul natt. jag somnade bra och så, dock väldigt mörkrädd. så jag fick sova med datorn på och ljuset tänt i hallen. ja, jag är 24 år gammal. ja, jag är mörkrädd. men jag hade så sjukt jobbiga drömmar. explosioner och terrorister och värsta jobbiga grejerna. jag blev kidnappad och inlåst i en bil och martin kunde inte rädda mig. och sen drömde jag att mamma bestämde sig för att vår hund började bli gråhårig och behövde färga håret. så helt plötsligt var philippa svart. och jag var helt hysterisk.

och så drömde jag en lite roligare dröm, om än väldigt konstig. nämligen att jag skulle baka marshmallows. och receptet var helt stört. det innehöll hackad rödlök, pumpolja, persilja och så små bitar hackade marshmallows. så i marshmallows ska man alltså ha marshmallows. så himla strange.

vaknade mitt i natten också och frös som sjutton och fattade inte att det var för att jag hade sparkat av mig täcket. helt förvirrad var jag. usch. och mina mediciner har knasat till sig lite så jag har humörssvängningar som heter duga.

menmen, det är massa annat som faktiskt är bra, och det gör mig glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar