söndag 14 november 2010

kombinationen av att vara lite sjuklig och samtidigt svårstucken.

jag ligger på sjukhus igen. blindtarmen den här gången. tror vi i alla fall. men det är inte tillräckligt illa för operation än. så antingen blir det värre eller så går det tillbaka och då kommer det väl antagligen tillbaka en annan gång. har aldrig upplevt sådana här magsmärtor innan. tuppade av mest hela kvällen igår och fick åka ambulans.

dessutom är jag svårstucken som sjutton. vartenda litet blodprov innebär minst tre stick. och ska de sätta kanyl får vi räkna med fem. och kanylerna slutar funka så behöver nya hela tiden. så hela armarna är förstörda. dessutom är jag fastande ifall jag behöver opereras.

nu har jag fått en spruta i låret och kommer nog kunna somna gott förhoppningsvis. det är vad jag gjort hela dagen.

här är min goda middag. och mina fina kläder.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar