fredag 12 november 2010

hej, vänta. what?

hade väldigt intressanta upplevelser igår kväll och imorse. jag hoppas verkligen inte att de är sammankopplade, men det tvivlar jag stort på.

jag hittade en bild på ett av exen på en av sveriges största bloggar igår. det var en väldigt vacker bild, men den var rätt utlämnande, både känslomässigt och klädmässigt. alltså att den utelämnade kläder. efter att jag hade skrapat upp hakan från knät så kom jag på mig själv och man kan ju inte sitta och stirra sådär. alltså det var ju ingen jätteporrig bild men när jag retar honom kommer det ju vara det. är man naken på internet får man stå ut med sånt. kanske är den normala reaktionen svartsjuka (han var inte ensam) men han såg ju så lycklig ut. dessutom har jag väl typ två svartsjuka celler (av miljoners miljarder) i min kropp och de brukar mest vara fokuserade på martin när de inte vill ha chips vilket är nästan jämt.

den andra konstiga grejen är min sömn inatt, och som sagt hoppas jag att det inte har nåt att göra med den andra grejen. men har svårt att se nån koppling. jag tänkte att jag skulle köra den där sleep talk recorder inatt igen och sen hade jag jättemycket drömmar. fast mest en, att jag var gravid. snyggt gravid också, inte alldeles svullen och tjock. jag och martin var så himla lyckliga men jag var jätteorolig hela tiden och sen hände det massa knäppa saker som det alltid gör i drömmar. och när jag lyssnade på den där inspelningen så lät jag totalt förtvivlad. snyftade och jämrade mig. tyckte liksom lite synd om mig själv när jag lyssnade. med en sån start på dagen ska jag fokusera på att göra dagen mycket bättre. men min stora kärlek tess kommer hit sen så det borde inte vara så svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar