torsdag 10 februari 2011

svulstiga lemmar.

jag skrev en kommentar i marias blogg (typ den roligaste bloggen jag vet btw), och för att inte låta för pretto slängde jag in att jag läser harlequin. och blev utskrattad. så tänkte jag lite för mig själv att jag gör det ju bara när jag hittar dem på hotell utomlands, och när jag hittar dem för 1 krona på loppisar om somrarna. och när jag hittar dem jag inte läste under sommaren. så kollade jag lite i bloggen, och det kan ju kanske verka som att jag verkligen är fast i harlequinträsket.

här till exempel.
eller här.
det här är väl sådär.
det här var bara snällt faktiskt.

och så kanske jag läser en just nu. kanske.

2 kommentarer:

  1. Haha, men bara kanske? ;-) Och tack för komplimangen!

    SvaraRadera
  2. varsågod, den var välförtjänad! och ja, man får inte ge bort för mycket på en gång liksom. måste hålla läsarna på sina tåspetsar.

    SvaraRadera